•

Alla inlägg under maj 2010

Av Ju - 29 maj 2010 18:59

Ottilias fest var för härlig! Jag somnade halv 5.

På morgonen. Haha.

 

Translation:
Photo's from Ottilia celebration. We had so much fun!

I fell asleep around five. In the morning.

Av Ju - 28 maj 2010 15:27

Dagen har varit underbar tack vare mina underbara vänner och klass. Jag älskar dom så himlans mycket. Varenda en av dom! Efter skolan så var jag en liten stund med Johannes och Frida. Dom är också underbara! Sen hämtade farmor mig och jag åt nyss Oreo-cookies och mackor haha. Just det! Julia goes clean today,no makeup! Men nu ska jag ta och packa lite,eftersom jag ska sova över hos Ottilia ikväll med Emelie,Frida och Evvelyn. Det ska bli så jädrans kul! Gå in på födelsedagsgrisens blogg och säg grattis. 


 

Translation:
I just want to say how much i love my friends. They are all awesome! Tonight I'm going to a sleep over party at my friend Ottilia's  
house. It's her birthday, so say happy birthday to her!
Av Ju - 26 maj 2010 19:51

Idag så fick Matilda äntligen sin kaka. Jag åkte hem med Ottilia. Jag blev kär. Han hette lennart..Och gillade inte Ottilia. Han åt hennes näsa! Men Lennart blev läskig så Ottilia mördade honom :( Vi bakade Cupcakes, fast jag var tvungen att åka hem innan vi kletade på frostingen. Jag lyssnar på Bullet for my valentine nu,dom är bäst.

 

Translation:
Me and my friend Ottilia baked cupcakes today.

It didn't went so well.

New

Av Ju - 25 maj 2010 19:49


 

Translation:
New in my closet.

Av Ju - 24 maj 2010 20:13


Jag ritade den tidigare idag.

 


Translation:
A drawing that I drew earlier this morning.

Av Ju - 23 maj 2010 09:50

Hey heysan bloggan och alla mina bloggläsare! Har ni sovit gott? Jag gjorde det. Tror jag haha. Drömde nåt om att jag och Silvia skulle hitta "den perfekta pojkvännen".Det gick väl sådär,jag fick nån konstig snubbe med bandykläder och Silvia en tjock kille med ölflaskor som öron. Ganska konstig dröm haha! Jag åt frukost nyss också, massor av mackor med olika pålägg. Idag så ska jag inte göra så mycket. Städa rummet,duscha och ta det allmänt lungt. Just det! jag har fått nya favoritkakor! Oreo..MUMS! jag åt det till frukost också. Vad ska ni göra idag kära läsare?♥

 

Translation:
I dreamed that me and my friend Silvia went  hunting for the perfect boyfriend. It didn't went out so good ..

Av Ju - 22 maj 2010 19:07

 



Translation:
Some images from a garden place somewhere outside Västerås, where I live.
 


Av Ju - 22 maj 2010 11:00



 


Translation:
We baked blueberry pancakes for breakfast today.


Presentation


Dethär är min fotoblogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards